//////

Telewizja hotelowa – czy to się opłaca?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad sposobami na zwiększenie swojej sprzedaży. W przypadku usług turystycznych promocja opiera się na dwóch etapach. Pierwszym z nich jest poinformowanie klienta o naszych usługach i przekonanie go do wyboru naszej oferty. Drugim etapem jest sprawienie, aby skorzystał z jak największej ilości dodatkowych usług w naszym hotelu. W drugim etapie bardzo pomocna jest telewizja hotelowa. Poza swoimi klasycznymi właściwościami może stanowić bardzo dobre źródło promocji. Za pośrednictwem odpowiedniej konfiguracji klient będzie mógł wyświetlać klipy dotyczące dodatkowych usług oferowanych przez hotel. Mogą to być na przykład atrakcyjne wycieczki, usługi z zakresu odnowy biologicznej lub nawet menu hotelowej restauracji. Obecnie telewizja daje porównywalne możliwości co internet. Dlatego w przypadku konstruowania oferty telewizyjnej ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Z wykorzystaniem tego rozwiązania będziemy w stanie w znacznym stopniu zwiększyć zyski […]

Tags:

Comments

    Copyright © 2018 Media. All rights reserved. Powered by wordpress.org
    error: Content is protected !!